1. Bekræft ordrer
Bekræft modtaget ordrer fra din skærm.
2. Administrer din menu
Opdater menu- og restaurantindstillinger.
3. Omsætning og Faktura
Komplet analyse af din restaurantside og faktura.
Restaurant glemt kodeord
EatOnline
Handelsbetingelser
EatOnlines handelsbetingelser
Disse Handelsbetingelser gælder for al handel på www.eatonline.dk (”Hjemmesiden”), og regulerer alle forhold mellem dig og os. Aftalerne indgås på dansk.
Når du køber varer på Hjemmesiden, accepterer du at være bundet af disse Handelsbetingelser. Det er vigtigt, at du sætter dig ind i Handelsbetingelserne og forstår alle detaljer, da de indeholder de vilkår, der gælder for dig som forbruger.
Har du spørgsmål til Handelsbetingelserne, er du altid velkommen til at kontakte os. Se her hvordan du kommer i kontakt med os: https://www.eatonline.dk/kontakt-os
1. Om os
EatOnline (”vi”, ”vores”, eller ”os”) er et selskab, der er registreret i Danmark på adressen:
Erhvervsvej 28B
2610 Rødovre
CVR-Nr.: 37538132
2. Indgåelse af købsaftale
Så snart du modtager en ordrebekræftelse fra os på e-mail, er en købsaftale indgået. Indtil du modtager din ordrebekræftelse, kan vi helt eller delvist annullere din ordre, f.eks. som følge af udsolgte varer eller andre uforudsete omstændigheder. Hvis vi er nød til at annullere din ordre, informerer vi dig selvfølgelig straks.
2.1 Kontroller din ordrebekræftelse
Du bedes kontrollere, at alle oplysningerne i din ordrebekræftelse er korrekte, og at de stemmer overens med din bestilling. Hvis du opdager fejl i din ordre, bedes du ringe eller skrive til kundeservice hurtigst muligt.
3. Betaling
På Hjemmesiden kan du betale for dine køb med følgende betalingskort:
-
Dankort
-
VISA/VISA Dankort
-
VISA Electron
-
Maestro
-
JCB
-
American Express
-
Mobile Pay
-
ViaBill
Når du handler med et af følgende kort, vil du endvidere blive trukket: (Gældende fra 1. Januar 2018)
Danske debitkort: 0%
Danske kreditkort: 0%
EØS debitkort: 0%
EØS kreditkort: 0%
Firmakort/Kommercielle kort: 2,0%
Kort uden for EØS: 2,50%
Du får oplyst den endelige pris inkl. gebyr, inden du godkender købet, og der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt.
Betaling kan også ske med ViaBill, og du kan derfor købe nu, og betale senere. Der er ikke noget kortgebyr, når du bruger ViaBill. Læs mere her: https://viabill.dk/
Husk, at hvis du anvender MasterCard reserveres beløbet på din konto i 28 dage. Pengene vil fortsat være reserverede, selvom dit køb annulleres. Det er kun banken, der kan ophæve en reservation, og du skal derfor henvende dig til din egen bank i dette tilfælde. EatOnline har desværre ingen indflydelse på dette.
4. Priser & afgifter
Hver gang du lægger en vare i din indkøbskurv, bliver totalbeløbet opdateret.
Alle prisangivelser er inklusiv moms, og den samlede pris vil fremgå, såfremt du også bestiller levering.
Priserne er dagspriser, og kan derfor ændres løbende af os eller restauranterne.
Det er altid priserne på Hjemmesiden, der er gældende, og eventuelle differencer mellem restaurantens egen hjemmeside eller trykte menukort er vi ikke ansvarlige for.
5. Afhentning eller levering
Når du indtaster dit postnummer, kan du samtidig vælge om du ønsker at få levering, eller om du vil hente maden selv.
Det er ikke EatOnline, der står for levering af din bestilling, men derimod restauranten som du har bestilt hos.
Ønsker du selv at afhente din bestilling, vil det fremgå af din ordrebekræftelse, hvornår den er klar til afhentning.
Har du bestilt levering, vil det fremgå af din ordrebekræftelse, hvornår du kan forvente at modtage din bestillingen.
6. Sikkerhed og kvittering
6.1. Sikkerhed
For at beskytte dine kortoplysninger overføres du til en separat betalingside ved betaling på Hjemmesiden. Betalingsløsningen leveres af vores betalingsudbyder Bambora Danmark A/S, der er certificeret til at håndtere dine betalingsdata, og som sørger for at alle oplysninger krypteres og sendes via SSL til Bambora Danmark A/S. Det betyder, at det kun er Bambora Danmark A/S, der kan læse dine betalingsdata.
6.2. Kvittering
Når din ordre er pakket og klar til afhentning eller levering, får du tilsendt en elektronisk kvittering. Du kan altid se din kvittering på ”Min konto”, hvis du opretter en brugerkonto hos os.
7. Alkohol til personer under 18 år
Det er forbudt at sælge øl, vin, spiritus og øvrige drikkevarer med mere end 16,5% alkohol til personer under 18 år. Ved godkendelse af handelsbetingelserne bekræftes det, at man er over 18 år, såfremt man køber alkohol.
8. Reklamationsret
Det er meget vigtigt for os, at du som kunde er tilfreds med dine køb via Hjemmesiden og din generelle oplevelse med brugen af vores services.
Skulle du mod forventning modtage varer, der ikke lever op til standard, skal du som udgangspunkt kontakte restauranten, da vi ikke står for de bestilte varer, men blot formidler din bestilling til restauranten.
Ovenstående gælder naturligvis også, hvis du oplever, at din ordre på anden måde er mangelfuld.
Men husk, at vi ikke er ansvarlige for restaurantens manglende eller mangelfulde opfyldelse af ordren eller levering.
Har du vanskeligheder med at komme i kontakt med restauranten, kan du kontakte vores kundeservice, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig igennem med din reklamation.
Har du derimod en reklamation, der er rettet mod EatOnlines services, hjemmeside eller andet, bedes du hurtigst muligt tage kontakt til os her: https://www.eatonline.dk/kontakt-os
9. Fortrydelsesret
Bemærk venligst, at der ingen fortrydelsesret er for bestillinger modtaget på Hjemmesiden. Fra det øjeblik du modtager ordrebekræftelsen, er din bestilling bindende. Dette skyldes, at produktionen/tilvirkningen påbegyndes, allerede fra du har modtaget ordrebekræftelsen. Køb foretaget på hjemmesiden kan altså ikke fortrydes.
10. Gældende lov
For alle tvister og juridiske uoverensstemmelser i henhold til disse Handelsbetingelser eller efterfølgende individuelle aftaler, er dansk lov gældende. Hverken den internationale købelov (CISG) eller andre fælleseuropæiske lovgivninger skal finde anvendelse. Ved forbrugeraftaler gælder lovens betingelser uanset, hvor forbrugeren er bosat. Rette værneting skal til enhver tid være København.
Skulle der være foretaget køb af erhvervsdrivende i henhold til disse Handelsbetingelser, gælder vores forretningssæde (Glostrup) som værneting for juridiske tvister, herunder også vores sædvanlige handelsbetingelser, detailkontrakter, samt bestemmelser vedrørende betaling og regning. Vi kan dog vælge at anlægge sager ved kundens værneting.
11. Oplysning om klagemuligheder
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Den er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr
Vi håber dog, at du vil tage eventuelle udfordringer direkte med os. Det er hurtigere for dig, og vi er klar ved tasterne, og vil meget gerne hjælpe :)
12. Kundeservice
Se her hvordan du kommer i kontakt med vores kundeservice: https://www.eatonline.dk/kontakt-os
13. Fejl
Der tages forbehold for eventuelle fejl i tekster og priser.
14. Ændringer
EatOnline forbeholder sig ret til at ændre disse Handelsbetingelser uden forudgående varsel.
15. Misbrug
Misbrug vil blive politianmeldt, og IP-adresser anvendt under misbrug vil blive logget med henblik på udlevering til Politiet til eventuel efterforskning.
Vi kan til enhver tid og efter eget ønske vælge at suspendere din brug af Hjemmesiden. Dette vil vi som udgangspunkt kun gøre hvis vi har en mistanke om misbrug eller anden uønsket opførsel. Vi er ikke forpligtede til at begrunde en beslutning om suspendering.
16. Sådan handler du hos os
Sådan handler du på hjemmesiden:
-
Start med at oprette dig som kunde, eller log in med din brugerprofil.
-
Indtast herefter dit postnummer, og vælg om du ønsker at afhente selv, få leveret eller bestille bord. Du kan også vælge at tilslutte GPS’en og så vil siden selv finde restauranter i nærheden af din location.
-
Nu kan du se listen af restauranter, som matcher dine ønsker. Klik på den restaurant du ønsker at bestille fra, og vælg nu dine yndlingsretter og tilbehør.
-
Når du har valgt færdig, klikker du ”Gå Til Kassen” og gennemfører betalingen. Husk at kigge efter en ekstra gang, om du nu også har valgt det helt rigtige.
-
Betal nu for varerne med din foretrukne betalingsløsning.
-
Du modtager nu en ordrebekræftelse på mail med informationer om din bestilling samt levering/afhentning.
-
Så simpelt er det! Og nå ja, velbekomme!